Mico on nyt sitten viikon ajan osannut nousta seisomaankin! Kasvot täynnä mustelmia ja päässä aina pari kuhmua... Mamman luona Kiskossa piti nukkua matkasängyssä, mutta ei Mico siellä oikein viihtynyt... :-D Mutta tuolla sängyssä oli kerrankin turvallista kaatua!

423215.jpg

Ja itse pitäisi saada syödä...varsinkin aamupuurot!

423223.jpg

423222.jpg

Lisäsin muuten tuonne alemmas pari Ikea-ostoskuvaa.. :-)